Thursday, October 6, 2011

Tiga Kata

Malam tu, aku dan PA keluar berdua saja...

Hendak keluar kan duit belanja sikit..

Sambil PA memandu, aku mendengar radio...

Tiba tiba aku dengar lagu ni...
Kena klik lah baru boleh dengar lagu ni....



Bang..bagus lah lirik lagu ni...

Lagu apa..tanya PA

Lagu ni laa...KRU nyanyi lagu baru ni...

Hmmm...bising lah bunyi nya..kata PA..

Kalau awak teliti lirik dia..

baru awak faham apa yang dia nak sampai kan...

Lagu ni dia buat untuk orang macam kita ni laa...

Tapi..

Men...semua sama...entah dia faham ke tidak apa yang aku nak sampai kan ni...

4 comments:

  1. Alaaaa... kakcik tak boleh nak klik - nampak kotak hitam je. :(

    ReplyDelete
  2. PA tu mengusik tu, Zah. Nantilah dia dengar sorang-sorang, tentu dia agree dengan KRU. Wa ai ni, Zah!!

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails