Monday, October 17, 2016

Assalamualaikum semua

Dah lama tak bersiaran kan....ntah lah ya..sibuk lah sangat agak nya kita ni padahal anak anak dah dah besar panjang semua...

Sejak pergerakan saya terbatas, masa saya di habis kan di rumah saja..ada pulak cucu kecil yang nak di tengok2 kan...tu yang saya tak dapat nak berblog sangat...kalau cucu nampak saya kat pc ni..apalagi..dia pun nak dduduk sama..semua benda dia nak pegang dan usik..akhir nya nenek mengalah laa...tutup pc jer..

kehidupan saya di kelilingi anak anak dan cucu..sekarang dah ada 6 cucu..tahun depan insyaallah tambah lagi sorang..kejap je dah ramai rakyat kita...hehehe

PA...macam biasa..masih bekerja lagi maybe tahun depan dia dah tak sambung kontrak lagi..tapi entah lah..mungkin dia bertukar fikiran lagi ke..biar dia saja yang memikir kan nya,,

Anak anak yang belum kawin ada 3 orang lagi..semua nya masih belajar..sorang di UTHM Johor,,soang di UITM Shah Alam dan yang bongsu masih di tingkatan 4..

Ada masa nya di waktu cuti panjang, kami masih meronda ronda negeri orang,,keluar dari Klang ni ada masa nya sangat di nanti nanti kan..ada je anak yang mengajak kesana ..ke sini...kita ikut je lah mana dorang nak bawak...terasa macam dah tua sangat kita ni..hihihi..









Salam hormat dari saya.....


iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails