Thursday, June 23, 2011

apa nak buat kalau tak boleh tidur malam.....

Malam tadi tak dapat tidur..

agak nya dah terlebih tidur dan makan ubat  demam masa siang nya...

maka terang jer mata ni waktu malam...

dalam kebosanan dan kesejukan,

aku jumpa bende ni kat bawah bantal...

Baru aku teringat..ini hadiah dari Yaya sempena hari Ibu mei lepas...

dia lah yang main sebelum dia tidur  agak nya....

So dalam kegelapan malam..

aku pun memetik punat di belakang bende alah ni...

maka..

berwarna warni lah bilik tidur aku....

boleh bertukar tukar warna tu...

dan aku pun mencapai henpon lalu merakam kan nya...







Entah berapa ringgit lah si Yaya ni beli ni...
dan yang pasti , duit aku lah tu...

Tengah aku khayal melihat lampu2 ni bersinar...

Tiba tiba terdengar satu suara.....

"Sapa lak yang main henpon ni...tutup cepat"

hehehe....lupa lak aku ada orang nak tido....

......................................................................................

4 comments:

  1. hahahahahaha...
    jadi emak ni.. kekadang serupa anak dia jugak... kan kak ezza?..
    sungguh cute yaya hadiahkan lampu bentuk hati sempena hari ibu....
    mujur apaknya setakat warning jer... dibuatnya dia ajak main sama.... haru...

    ReplyDelete
  2. Aunty Ezza,
    Nasib baik Abang Put tak join main sekali...har har har *evil laughs*

    ReplyDelete
  3. Zah,
    Malam tadi pun alang susah nak tidur.Layanlah ball game dengan sound "dosh dosh" on. Tiba-tiba ada suara menyindir seolah-olah bermaksud 'tolong senyap..I nak tidur'..

    ReplyDelete
  4. malam tu bila mata degil tak mau tidor,saya selongkar fridge.habis sepaha KFC saya baham.At 3 in the morning!Besok ding dong kat tempat kerja macam mabuk todi.hehe

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails