Monday, June 27, 2011

Ada masa nya................

cantik pulak gambar ni....


Ada masa nya, terasa susah menjadi mak ni..

apa lagi bila anak anak yang  dah besar...

pendapat dah tak sama...

Kita selalu memikir kan untuk masa akan datang..

anak anak tak fikir macam tu...

mereka fikir pasal masa sekarang saja....

mereka ingat mereka dah sekolah tinggi, so mak yang duduk rumah ni bodoh sangat lah...

tak tau masaalah semasa....

Aku ni terguris perasaan ke, kecewa ke..ade ke mereka ambil tau...

Nanti lah...bila mereka jadi seorang emak....

kamu rasa lah apa yang aku rasa....

Hmmmmmm........







 
Search ~ Laila Nama Mu Teratas

8 comments:

  1. Assalamu'alaikum Ezza...

    macam tu la kita jadi emak ni. Ada waktunya menangis tak berlagu tanpa ada sesiapa yang tahu.

    ReplyDelete
  2. Kak Ezza

    Saya ni selalu ikut blog akak tapi sebagai silent reader je. Seronok baca celoteh akak yang bersahaja. Tapi hari ni terasa nak mencelah lah pulak. Perasaan akak hari ni memang sebijik sama macam perasaan saya sejak-duamenjak ni. Mungkin kita dulu pernah mengguris perasaan mak kita kot kak. Sebab itu lah Tuhan balas dengan dugaan macam ni.. Wallahualam.

    ReplyDelete
  3. Aunty Ezza,
    ((((HUGS)))) Mama kata nanti Kimi dah diap, kita jemput Aunty Ezza bawak gi jalan-jalan....tenangkan hati...boleh? Kita makan ikan kat Sekinchan ye? purrr....meow!

    ReplyDelete
  4. Bawak banyak bersabar.. semuanya itu untuk menaikkan darjat kita ketaraf yang lebih tinggi .. tak gitu?

    ReplyDelete
  5. kakchik
    itu lah ,ada nya tak dapat di bendung perasaan ni....saya pun menagis gak tapi dalam bilik air....

    ReplyDelete
  6. Anon

    agak nya macam tu lah...dulu masa muda muda selalu gak bantah cakap mak..sekarang giliran kita lah pulak...

    ReplyDelete
  7. Angelina,
    kalau Kimi hah cantik, bawak lah saya terbang sama...hahahha..nak gi sekinchan...oooo saya tau...sana banyak ikan ker...

    ReplyDelete
  8. Ayah Wang,

    Kena lah bersabar pak wan, ada masa nya meletop gak....

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails