Tuesday, May 24, 2011

Siput Sedut aka Sucking snailss.....

Ahad


Tertunai jugak hajat nak makan siput sedut...

Balik dari kedai..PA pun siap lah tung tang tung tang  kat dapur..

Memang kerja dia lah memotong hujung siput ni...

habis semua siput dia ketuk...2 kilo tu...

Bila anak dia lalu...dia pun cakap...

kalau abah tak da nanti, rasa nya tak masuk lah siput kat rumah ni....

semua nya mengelat nak ketuk...geli kata nya bila tenguk siput ni merayap2..

Tapi bila dah siap masak...laju jer nyot nyot!!!

sorry guys...ambik gambar pun bila dah siap nyot nyot....hahahhaa

lepas tu baru rasa tebal jer bibir ni..pedas laaa

yang ni dah selesai di nyot nyot.....

yang ni pinggan I ler...

3 comments:

  1. Sedapnya Zah..alang suka siput sedut...gulai dengan sayur keladi ke?

    ReplyDelete
  2. Assalam,

    Masak lomak campur keladi...sodap nyonyot nih...

    ReplyDelete
  3. Alang/mamawana

    aah..masak dengan sayur keladi...sayur dia jer saya sapu bersih!..hahaa

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails