Tuesday, May 3, 2011

Bau sedap....

Lokasi    : di dalam sebuah bilik tidur

Pelakon:  : sepasang suami isteri 

Waktu     : Selepas jam 10

Si isteri baru lepas mandi setelah balik dari makan makan di luar bersama suami nya.

Suami  :  Ishh..bau apa ni...

Isteri    : Oh tadi baru beli shower cream Lux laa,..sedap bau nya...cuba awak cium bau tangan saya ni....

Suami  : kenapa..macam bau asam pedas ke?

Isteri    : apa lak bau tu...cium lah tangan saya ni...

Suami   : Emm..bau apa ni...

Isteri     : Bau Lavender laaa..bau ni mententeram kan perasaan bang...tenang jer..

Suami    : Bukan ke bau DUIT yang paling mententeram kan perasaan..kalau duit banyak, awak nak berapa       
               ekar ladang Lavender saya boleh beli kan....

Isteri:     sambil menarik selimut...payah lah cakap ngan awak ni...tak romantik langsung..saya nak tidur laa...

Suami  : Laa saya belum habis cakap ni...baru saya teringat..macam bau sabun mop lantai yang awak selalu pakai laa.....

Isteri   : Lantak ko laa..malas nak layan....(dalam hati jer)






11 comments:

  1. Fenomena biasa kalau sudah bertahun2 bersama... hehehe....

    ReplyDelete
  2. Ezza,
    Hi, hi, hi...jangan ambil hati...saje sang suami menyakat sang isteri...

    ReplyDelete
  3. Aunty Ezza,
    Siapa yang tak romantik tu? teeheehee purrr....meow!

    ReplyDelete
  4. kak cik
    betul tu kak cik
    gurau orang tua..saya tak tua lagi..PA jer

    ReplyDelete
  5. alang
    tak ambik hati pun...
    cuma geram jer, ada ke dia kata bau mop lantai.....

    ReplyDelete
  6. Angie
    my abah laa...
    abang Put masih lomantik lagi...miawwmauuuu

    ReplyDelete
  7. hi hi hi


    kalau dia kata macam Softlan , ok jugak kan, kak

    ReplyDelete
  8. Tu lah.. you suruh cium tangan you.. suruh lah cium tempat yang lebih romantik sikit..
    baru boleh berlakun sampai cerah..

    ReplyDelete
  9. Pb

    cakap ngan orang jantan ni macam ni lah...cakap dia je betul...sakit hati kdang kadang tu...

    ReplyDelete
  10. Aida Marie MohamadThu May 05, 02:49:00 PM

    Kelakar lah suami Kak Ezza ni. Bau mop lantai...hahahaha....

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails