Thursday, November 17, 2011

Kari tulang...

Stok korban hari tu dah selesai.....

Semalam ada lagi jiran menghantar nya...

Pakcik Jalud bagi mama semalam..mama dah ambik setengah ni mama bagi kat acik pulak...

Terima kasih laaa

Adoiii.....kali ni dekat 4 kilo tulang lembu....

apa nak masak ni.....

udah mabuk makan daging lembu ni....

aku tak tahan bau lembu yang baru sembelih ni...

So tadi aku masak kari tulang....



Ni pinggan yang aku makan tadi...


main hantam saja..ada kerisik 2 peket aku masuk kan sekali....

Ok gak rasa nya...

Tapi ada yang komplen..mak..kenapa tak da isi...

mak ehh  anak!..dah nama nya tulang...ko gigit gigit jer laaa....

Ada satu bekas lagi dalam freezer....

Ahad ni mak buat sop je lah....

Rasa nya raya korban depan baru aku makan daging balik!!!

1 comment:

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails