Friday, November 4, 2011

Jamuan kelas Yaya...

Yaya balik dari sekolah...

Mak..hari Jumaat ni ada jamuan kelas...

Cikgu suruh bawak makanan dari rumah..

Cikgu sediakan air minuman saja..

Yaya nak mak masak apa...

Entah laa...mak nak masak apa..dia lak tanya aku..

meehoon boleh?...

tak nak laa..tu dah biasa biasa...

Hmmm..bawak pisang je laa..hari pun Jumaat kan..sakat mak dia..

Eii apa lah mak ni...buat malu jer...

apa lak nak malu...pisang tu pun mak kena beli tau!

fikir ..fikir..

Ayam drummet boleh tak mak...

tak sesuai..kata mak dia...tu ko sorang jer makan sampai habis,,,

fikir..fikir lagi.....

apa kata karipap..




ya ya..taruk inti ayam ye mak...suka nya dia...

Ok..mak dia pun dah beli bahan bahan nak buat karipap ayam..

ubi kentang-3 kilo..

dada ayam..- 4 ketul..

tepung gandom 2 peket..

minyak masak sepeket

bawang 2 kilo..

Tapi bukan mak dia yang buat...

tapi maklong dia yang tolong buat kan...



sebab mak Yaya..

............

............

.............



Busy nak melastik burung.....hehehehe...






p/s
Tahun depan Yaya kena pakai baju biru dan tudung biru...(betul ke ni Yaya...)

4 comments:

  1. Amboiiii... mak Yaya pun main burung marah, ya? Untung Yaya ada Mak Long. :)

    Yaya dapat jadi pengawas ya? Tahniah.

    ReplyDelete
  2. Ezza
    Ingat tadi nak puji awak "hamboi rajinnya dia mengaripap" tapi nampaknya terpaksa dibatalkan, hehe.

    Untung ada Mak Long ..

    ReplyDelete
  3. Air tangan mak long lah nampaknya, yaya. Minat Angry Bird ke, macam si iddin!

    ReplyDelete
  4. hanya anak2 je melastik burung coz bila mak lastik tak pernah nak mengena...

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails