Wednesday, July 13, 2011

Lauk tak kenyang?

Aku masak ni jer semalam...

Tak ada ikan...oupps..sebenar nya ada tapi malas nak tunggu dia defrost..hehehe



tempe goreng..

masak lemak lodeh

telur asin
dan juga sambal belacan...

Tapi ada sorang budak ni cakap....

mak, Yaya tak kenyang la makan lauk ni...

mak tak masak ikan atau ayam ker??


Hmmmm......

9 comments:

  1. Pengalaman kakcik sendiri, dah masak ikan pun, anak boleh tanya 'takde lauk, ya mak?' Hmmmm... lauk tu, maksudnya AYAM.

    ReplyDelete
  2. kak chik
    menu hari ni ialah ayam, siap cakap lagi tu..mak..ari ni mak masal sambal ayam yer,,tak nak pedas...
    Nak sambal tapi tak pedas...hmmm


    saya ni tgk muka ayam pun dah muak...

    ReplyDelete
  3. Mmmm....alang pun macam tu.Ada ayam dalam freezer, budak-budak kata, muak!

    ReplyDelete
  4. saya sangat suka tempe...sgt2... tiap ari makan sambal tempe pun ok jekkk :D

    ReplyDelete
  5. sis:..hehe..tempe..menu wajib org jawe cam saye nih..hehe

    ReplyDelete
  6. kak ezza...
    yaya ni geng aisyah...
    taunya lauk mestilah ayam...

    ReplyDelete
  7. Iyalah! Why budak2 suka sangat makan ayam? Kalau tak ada ayam, muka masam. I dah jelak tengok ayam kat meja makan!!

    ReplyDelete
  8. Alaa, kak, tengok telur asin tu pun dah rasa lapar... belum breakfast lagi ni...

    ReplyDelete
  9. telur asin tu telur itik kan...
    bukan ayam..

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails