Monday, February 14, 2011

Rodzie Rodziah terima menantu......

Hari Ahad yang lalu, aku di jemput ke majlis akad nikah anak teman lama aka kawan sekolah Rodzie Rodziah


bertempat di Majid Wilayah Jalan Duta.

Aku pergi dengan Yasmin,teman sekolah dulu yang kini tinggal di Klang...


Yasmin

PA cuma menghantar aku ke rumah dia.

Maka bertolak lah kedua wanita ini ke KL...jalan lancar...

Yasmin yang tidak berapa faham jalan ke Masjid Wilayah ni..so aku lah kena navigate dia...itu pun terlajak jalan..pasal dah lama tak ikut tol jalan duta ni..banyak perubahan terutama nya bertambah jalan baru...

Tak pa Min..KL ni bukan besar sangat...salah jalan kita cari jalan lain...hahahha


Acara akad nikah di jalan kan dalam bahasa Ingeris kerana pengantin lelaki nya ada lah Australian Muslim






Datin Sri Azizah..sepupu Rodzie rupa nya....




Rupa nya ada lagi kawan kawan lama yang datang...
dari kiri, Rokiah, Dr Zurinah Suradi,,Rozana Hamdan,Shidah(baju merah)yours truly n Yasmin...alamak..rasa macam reunion pulak....

Hari sabtu ni ada reception kat Bukit Kiara Club...

Min, yang ni aku tak tau kat mana...bab ni aku belum khatam lagi....

2 comments:

  1. tahniah diucapkan kepada keluarga Rodzie Rodziah

    ReplyDelete
  2. Aunty Ezza,
    Pakai GPS lah! OK OK...Google map dulu. Dekat je dgn tol duta tu. purrr....meow!

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails