Thursday, February 24, 2011

Pasar Malam....

Petang semalam, ajak zira beli ikan kat pasar malam...Selesai semua..aku pun menebeng lah kat gerai2 berhampiran..antara yang aku sempat beli....
......
.......

........


Aku beli char kuey ni sebab kesian gerai dia tak ada orang singgah...
Aku mintak 3 ringgit....sampai rumah rupa nya ada 6 ketul saja, so seketul 50 sen!
Patut lah gerai dia tak da orang..betul2 mencekik darah....


Kuih Penderam aka kuih telinga keling....sapa lah bagi nama glamer ni ...
feberet aku dan family...peniaga ni goreng kat situ gak...panas panas...masuk mulut cair dengan sendiri nya..Sedap dan nikmat..aku kalau makan ni sorang sorang pun boleh...satu bekas 5 ringgit...

yang lain tak sempat nak ambik gambar...licinnnn



1 comment:

  1. salam kak,
    jgn lupa... kena kurang kan benda begoreng bergula bertepong minyak dsbnya..
    jamah ok.. tapi ada had..

    ingatilah pesan kami kami tempohari.. semoga akak sihat sentiasa dan panjang umur murah rezeki

    sayang kak ezza..

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails