Wednesday, February 9, 2011

masak apa hari ni....

Salam....

Semalam  pergi pasar malam Andalas...

Banyak ikan baru kat sana,,

Beli la  stok lebih sikit..

dapat  lah makan ikan pari fresh sikit hari ni...


goreng sawi putih dengan kicap sikit

asam pedas

telor asin...lupa nak bawak   masa   berkelah ahad lepas...sila abai kan kuah asam yang bertabur tu ya..ni Yaya punya keje

6 comments:

  1. Huh? Ikan pari? Mana dia? Puaslah intai kat gambar tu. Tak nampak pun. purrrr....meow!

    I love fish,
    Angelina

    ReplyDelete
  2. ada laa...tenggelan dek kuah...rumah ni kuah kena banyak..nanti nak cicah ngan roti...

    Abang puteh pun suka ikan..siap boleh curik yang atas sink!

    ReplyDelete
  3. Mmmmmmm...sedapnyer!
    Patutlah Aziz sayaaang youuu!

    p.s. my ex memang suka makan luar..masak pun dia balik rumah kata dah makan..hehehe

    ReplyDelete
  4. Asam pedas tu nampak menggiurkan! :)

    ReplyDelete
  5. kat rumah kakpah kan za, kalau masak ikan.. kuah habis tapi ikan tegolek2 dalam piring. Tak laku.
    ikan pari tu kalau bakar sedap gak kan? cicah ngan air asam.

    ReplyDelete
  6. Alahai.. Ayoh Wang terus terasa lapar... nak kena kedapor lah nie..he..he

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails