Monday, June 14, 2010

Adik ku dah kawin,,,Yeh!!!

















Penat..seronok, sedih dan sayu....


Itu lah perasaan aku dan mungkin semua adik beradik  makcik dan abah...


Penat sebab perjalanan yang sejauh lebih dari 400km ....balik pun sama..so travel pergi dan balik sejauh 900km...


Seronok sebab semua adik beradik kecuali (adik yang ke 5) mak usu sebelah arwah mak,adik makcik dan anak anak buah(cuma 3 saja tak dapat hadir atas sebab kerja) ada bersama sama memeriah kan acara...


Sedih dan sayu bila melihat adik bongsu kami menjadi seorang suami pada usia 30 tahun...


Selamat Pengantin Baru Mohd Rajab dan Suriawati Fadzil.




9 comments:

  1. Mudah2an segera mendapat zuriat penyambung kasih. :)

    ReplyDelete
  2. Syukur, Ezah dan rombongan selamat sampai ke rumah. Adik pun dah selamat kahwin. Tahniah, Ezah, dapat adik ipar.

    ReplyDelete
  3. salam ..tahniah ezza..dapat keluarga baru..semoga berkekalan..

    ReplyDelete
  4. keluarga makin berkembang. tahniah..

    ReplyDelete
  5. Selamat Pengantin Baru!
    p.s. Zah..adik you sebijik macam you..hehe

    ReplyDelete
  6. Salam Zah,

    Tahniah dapat adik ipar...orang mana ye??..mudah-mudahan kekal ke akhir hayat. ;-)

    ReplyDelete
  7. Aunty Ezza,
    Mana bunga telor untuk Brad ni? Anyway, please pass our good wishes to the newly weds. har har har *geletek perut*

    Brad

    ReplyDelete
  8. Rupa macam kak Ezza. Selamat Pengantin Baru.

    Cantiknya rumah baru kak Ezza ni.

    ReplyDelete
  9. rupa dia memang sebijik macam akak ni,,cuma dia ni besor sejak kecik lagi...hehehehhe

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails