Monday, March 11, 2013

Gua hira"


Semasa di Makkah..PA berhajat ingin mendaki Jabar Nur . Di situ terletak nya Gua Hira",tempat persembunyian nabi dari di bunuh oleh musuh Islam..
Ustaz Yahya (mutaif) setuju untuk membawa PA ,Jamil dan sepasang suami isteri dari jemaah kami setuju  ikut sekali..Saya....maleh laa..duduk elok elok jer kat hotel dan solat kat masjid je laa...















atas bukit...

Itu lah Gua Hira"..subhanallah..



Tongkat kayu made in china ni PA beli supaya senang nak memanjat  Jabar Nur ni..

Cuba bayang kan bagaimana susah payah nya Rasulullah nak masuk gua ni dulu...



solat di gua Hira"

Subhanallah...cantik nya matahari terbenam...

Pandangan kota makkah waktu malam..nampak tak jam besar tu..hadapan nya pintu msuk masjidil haram..


No comments:

Post a Comment

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails