Thursday, December 1, 2011

Terima kasih....


Terima kasih Allah kerana membenar kan aku bernafas di bumi mu ini...memanjang kan  lagi usia ku ini...

Terima kasih mak dan abah kerana melahir kan,membesar kan ,mendidik aku dunia dan akhirat...


Terima kasih kepada suami kerana begitu sabar melayan kehendak dan ragam ku.

Terima kasih anak anak ku kerana kamu semua membuat aku di panggil Emak...

Terima kasih kepada sanak saudara kerana melayan aku seada aku.

Terima kasih kepada kawan kawan alam maya ini kerana sudi menjadi kawan dan sahabat ku...

Juga Terima kasih kepada pembaca blog ku  yang tak seberapa, yang sudi berkongsi masaalah dengan  aku ini..

1 December ini ada lah tahun akhir aku di dalam usia 40an...

Next year, welcome 5o's...



10 comments:

  1. Selamat hari ulangtahun kelahiran Ezza. Semoga Allah terus mengurniakan dirimu dengan tubuh badan yang sihat, rezeki yang berkat dan usia yang bermanfaat. Amin. :)

    ReplyDelete
  2. Saya, silent reader blog Ezza ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ulang Tahun, semoga panjang umur, murah rezeki dan diberkati dan dirahmati Allah dalam semua urusan :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah - selamat hari lahir - semoga sentiasa dirahmati Allah swt

    ReplyDelete
  4. Aunty Ezza,
    Happy Birthday!!!!! Panjang umur, murah rezeki, semoga cepat dapat cicit...eh eh...cucu... purrrr.....meow!

    ReplyDelete
  5. dah masuk angka 5 dah ye za. Tunggu 5 tahun lagi boleh dah masuk bank pakai nombor warga emas..hehe.. macam kakpah ni.

    za, kau datang ek gathering bloggers nanti. Kalau nak cari jalan, cari je jalan ke rumah kakpah. Opposite simpang je.

    ReplyDelete
  6. Happy birthday kak ezza,
    Terima kasih juga kepada akak kerana menceriakan hari-hari saya dengan tulisan akan. Love u

    DeeDee

    ReplyDelete
  7. Ezza
    Selamat hari jadi. Ada sesi potong kek 3 tingkat? hehe..

    Semoga sihat sejahtera ceria selalu :-)

    ReplyDelete
  8. Selamat panjang umur, Ezza. Semoga sihat selalu dan dimurahkan rezeki, bahagia selalu di samping PA dan anak-anak.

    ReplyDelete
  9. akak ,


    saya doakan agar Allah berikan kesihatan yang baik untuk akak

    ReplyDelete
  10. happy besday kak..lawa tshirt

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails