Tuesday, December 27, 2011

Al kisah nya.....

Mak...malam tadi orang dengar macam ada orang berjalan atas bumbung ni...

Yelaaa..kata ku..

betul mak...kami bertiga dengar macam macam..dengar suara pompuan menggilai...

seram la  mak..pastu kami dengar suara lelaki baca ayat kursyi...

Jenguk gak mak dan abah kat bilik..mak tidur, siap berdengkur lagi.....

abah pun lena tidor..

Issh..korang pun tidor lambat sangat..padan muka...

Lain kali, cuba baca surah2 yang dah di ajar tu...ni tak..naik atas katil bersembang lagi..bersms lagi...

entah apa yang penting sangat pun tak tau lah....asyik melekap jer hp kat telinga...

Dah la dah laa...ni yang malas cakap ngan mak ni..
panjang sangat ceramah nya....

Tegur sikit tarik muka masam...
buat lah lagi perangai macam tu...
malam karang bende tu datang cari kamu..padan muka...

Ish ..fening dengan perangai anak anak time cuti cuti ni..

11 comments:

  1. bab anak2 masa cuti ni kan...

    biarlah kita bengang tp depa ada dalam rumah, daripada kita bengang depa takder dalam rumah....

    sekurang2nya kita nampak apa yg dibuatnya....

    pendapat sesen dari saya heheh...

    ReplyDelete
  2. Anak-anak... karenah mereka tiada sudahnya. ;-)

    ReplyDelete
  3. semalam eh kak?

    errr...santa claus kot tu. hehehe

    (nak sedapkan hati)

    ReplyDelete
  4. Queenie

    anak anak akak memang tak keluar rumah sangat...tu laa asik melepak siang malam dengan komputer bagai.. yang marah tu, tido suka lambat2..pastu sendiri dah takut...apa lagi bila terdengar macam macam bunyi kat luar tu...

    ReplyDelete
  5. kakcik
    memang kakcik,,macam macam kerenah..baik yang bujang mau pun yang dah kawin...

    ReplyDelete
  6. Tijah

    santa klaus terlambat sampai kot..hahahha atau silap alamat..hahahaha

    ReplyDelete
  7. Kak ezza..
    Amacam?
    Malam ni berani nak check kesahihan cerita mereka tak?
    Menyeramkan jugak dibuatnya, kan?

    ReplyDelete
  8. Rahmah..

    sebenar nya saya dah lama perasan bende bende pelik ni, tapi saya lebih buat tak tau jer...kadang2 saya percaya dalam dunia ni bukan nya kita saja makhluk di dunia ni...asal kan bede2 tu tidak menampak kan diri depan mata, sudah laa...

    ReplyDelete
  9. Si tukang masak ni, time cuti pening kehabisan menu nak masak!

    ReplyDelete
  10. Ezza,
    Kalau tiga beradik dah dengar...rasa nya betullah tu...orang sebelah tgh tonton cerita seram agaknya.

    ReplyDelete
  11. alaaaaa...
    mak nya pun dah seram sebenornya tu !!!!!

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails