Sunday, December 11, 2011

Waras

Saja nak bagi tau yang I dah delete entry sebelum ni..

Nape ...

sebab kalau ada kat situ tambah menyakit kan hati..buat hidup tak tenang saje..

buat apa nak sesak kan otak pada bende bende yang bodoh ni...

Aku nak buang jauh jauh benda benda Negetive ni..

Umur pun dah tua...aku nak fikir pasal hidup dan mati saja..plus sedikit keseronokan dan kegembiraan dalam hidup ini...

Anda setuju tak???


6 comments:

  1. SALAM,
    BETUL TU, KITA JAUHI DIRI KITA DRPD PERKARA2 YG NEGATIF NI. SOLAT KITA PUN TAK TERGANGGU .... TENANG

    ReplyDelete
  2. alamak miss lah kak ezza the last entry. anyways take care kak. hope all will be ok

    ReplyDelete
  3. Tie suka lagu fly me to the moon tu....

    ReplyDelete
  4. Dari mula Pakcik hairan mengapa posting itu dimasukkan. I am glad you have removed it.

    ReplyDelete
  5. Ada keadaan kita tak dapat berfikir dgn baik, tapi bila dah tenang baru kita sedar keputusan sebelum itu bukanlah yang terbaik.

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails