Monday, January 3, 2011

Cerita dari surat khabar......

Hari ni...beli surat khabar UM....macam macam cerita ada...



Yang menarik perhatian ...pasal Dato Misbun Sidek serah surat jawatan pada BAM....
ada lah yang dia tak puas hati..
di ikuti dengan anak buah nya ...
Dato Lee chong wei....
hmmm...

Pasal penjaga gol Harimau malaya kita tu..
di intai oleh MU....
boleh percaya ke cerita ni....

Shuhaimi derhaka...
sapa pulak mamat ni....malas nak baca pasal politik..
naik getik!!

Teh timbang bahaya kan kesihatan....
dah berpuluh tahun minum teh tarik kat kedai mamak..
baru nak check ke.....

Jumpa mayat atas siling rumah...
nasib baik belum berulat...
ngeri aku kalau jadik kat rumah aku ni..
mau pindah ke tempat lain....

Jangan menangis kalau saya mati...
sedih nya ....
bila Kartina Aziz cakap pasal Arwah Faizal Yusuf(aku pun minat ngan pelakon ni)
Alfatihah buat dia....

Apa kes nya si Eco Fighter TV3 kita ni...
yang siap berpantun bila mission nya selesai...
menghina orang melayu??
Jangan buat macam tu....kita kan 1 Malaysia..
jangan hina apa bangsa sekali pun....
nanti macam macam boleh berlaku...
tau pulak takut tu bila di sergah oleh orang melayu...
tak mengaku dia...
..................

Pasal pub gay ni.....
sebenar nya aku dah lama tau...sejak zaman aku berdating ngan PA lagi...
rasa nya ramai orang tau hal ni
dah berpuluh tahun bende ni merebak...
baru sekarang nak di ketengah kan...
ni budaya dari zaman nabi Lut...
agak nya mereka ni lupa sejarah nabi Lut...
kalau Allah nak turun kan bala..
bukan mereka saja yang kena...
mereka yang tak berdosa pun terpalit sama..
Bertaubat lah lelaki lelaki Gay...
muka nampak ganteng..tapi...
hidup mu songsang...

Lan typewriter kawin..
dengar khabar sampai lepas kan merpati ..
macam omputih tu...
suka hati la...
jangan sebulan jer kawin lepas canang nak bercerai..
Semuga rumahtangga bahagia berkekelan hingga ke akhir hayat...

OK..dah malas nak baca lagi..
tuan tanah nak tonton tv ya....

Assalamualaikum...

5 comments:

  1. yes kak ezza...i dok heran lepaih burung apa simbol dia?! i attended the wedding sbb adik dia kerja dgn haq!

    ReplyDelete
  2. KG
    macam macam perkara orang sekarang ni buat acara kawin..tapi kebanyakan nya berkiblat kan barat...

    ReplyDelete
  3. TK Ezzah 'bacakan' ringkasan berita hangat. Alang tak beli UM sebab besar sangat saiznya,nak baring-baring sambil baca, penat tangan. Yang terperanjat wira 'alam sekitar tu' telajak perahu boleh tarik, terlajak kata, buruk padahnya!'

    ReplyDelete
  4. Laser hari ni kak Ezza. Seronok jugak tengok rakyat Malaysia ni sekarang. Macam macam kerenah, colorful. Mana yg baik kita buat teladan, yg buruk jadikan sempadan.

    ReplyDelete
  5. Zah..please do this more often.sedap betul your ringkasan berita surat khabar..patutnya TV3 slot you kat program pagi..kekekee

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails