Saturday, July 31, 2010

A meet after 35 years...

Setelah 35 tahun tidak bertemu,akhir nya dapat juga aku menatap wajah kawan kawan sekolah semasa bersekolaj di SRJK Batu 4 Jalan Ipoh dan SMP Jalan Ipoh...walau pun ada yang langsung lupa dan amat payah nak mengingati aku...tapi aku tak kisah..aku masih lagi mengingati diri mereka..pernah bermain, bergurau bergaduh...dan menangis bersama......

Zaman persekolahan lah yang paling manis dan paling joyful dalam setiap hati kita....tak da masaalah dan sentiasa on the move..really enjoy walau pun berkongsi makanan bersama...bayang kan lah...beli sekeping roti dan share seramai 6 orang!..Masa tu kita tak di berat kan dengan tusyen yang padat dan sekolah pagi petang...kalau lah kita belajar kuat sikit masa tu..tentu nya nasib kita tak serupa sekarang ni...hahhahaha.....












2 comments:

  1. salam ziarah

    Bestnyer dpt jumpa rakan2 lama. Tentu terlalu banyak cerita yg nak dikongsi bersama...

    ReplyDelete
  2. Mana kak Ezza nya? Tak nampak pun? Sebok ambil gambar orang ke?

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails