Wednesday, July 21, 2010

Smile





Smile, though your heart is aching
Smile, even though it's breaking
When there are clouds in the sky
You'll get by...

If you smile
With your fear and sorrow
Smile and maybe tomorrow
You'll find that life is still worthwhile
If you just...

Light up your face with gladness
Hide every trace of sadness
Although a tear may be ever so near
That's the time you must keep on trying
Smile, what's the use of crying
You'll find that life is still worthwhile
If you just...

Smile, though your heart is aching
Smile, even though it's breaking
When there are clouds in the sky
You'll get by...

If you smile
Through your fear and sorrow
Smile and maybe tomorrow
You'll find that life is still worthwhile
If you just smile...

That's the time you must keep on trying
Smile, what's the use of crying
You'll find that life is still worthwhile
If you just smile.........

15 comments:

  1. pn Ezza,
    Reading your post make me think:
    maybe I could smile more.

    Too absorbed in thinking that the wrinkles are racing.To fill the skins above my chin.

    ReplyDelete
  2. Ya Ezzah, senyumlah, senyumlah cik mek molek.Senyuman satu rezeki, maka senyumlah...jangan senyum kambing ye.

    ReplyDelete
  3. kak ezza...
    saya setuju sangat..
    dengan tersenyum.. kita akan dapat banyak kawan...

    ReplyDelete
  4. Lagu untuk Tie ke Kak Ezzah ??

    ReplyDelete
  5. Salam Pn Ezza
    Cantik lagu tu. Cuma kesian juga pada dia, yg di sebalik senyumannya yg berpanjangan, adalah hati yang dirundung kesedihan bertali-tali. Have a nice day!

    ReplyDelete
  6. semalam tertengok cerita kat astro. dalam cerita tu ada lagu ni...
    smile ezza!!..

    ReplyDelete
  7. ha ah, kak Ezza, dulu I aintsuperwoman, :D

    ReplyDelete
  8. cikgu..
    memang benar..so smile always...

    ReplyDelete
  9. Alang...kambing boleh senyum ke alang...hahaha
    jangan marah but smile ....

    ReplyDelete
  10. Rahmah...
    sangat lah betul pendapat mu itu...

    ReplyDelete
  11. Tie....
    Ya Tie...lagu ni buat mu..apa cerita kamu ni....story lah sikit ya...

    ReplyDelete
  12. Pak Temuk...

    memang lagu ni tersangat lah indah bait bait lirik nya,,satu inspirasi...
    Saya pun kesihn pada penyanyi ni,,,masa hidup nya di terjah kiri kanan, tapi masih boleh tersenyum...

    ReplyDelete
  13. Kak Pah...

    memang lah kak..bila saya tgk filem budak yang cari mak dia ni...ada lagu ni ..buat saya terfikir..macam pernah dengar saja lagu ni...sedap dengar kan...

    ReplyDelete
  14. Fa

    pertemuan hari tu tak cukup bagi akak..jom dating lagi nak!

    ReplyDelete
  15. Senyum selalu.....awet muda.

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails