Wednesday, July 7, 2010

AIN....



Ini Ain...Hari ni genap lah nya 16 tahun..
Ini anak buah aku laa...anak adik perempuan aku ..






Shes a chubby girl, sweet and soft spoken..like her daddy laa..



Amboi..pakai spek dah tu..ye lah..dah remaja kannnn...




dengan sepupu giler giler....hehehee



Tapi...banyak orang ingat dia ni anak aku...muka sama ..macam before n after

Tak kisah lah Ain..asal kan kita bahagia.....

Happy birthday Ain....
Bila balik ke asrama, jangan menangis lagi..
You re a big girl now...

Sayang Ain.....

4 comments:

  1. what a lovely girl. happy birthday Ain!

    ReplyDelete
  2. Yar lah..Ain seiras muka akak. Kemana tumpah nyer kuah kalu tidak ke nasik kan...walaupun nasik pinggan lain...heh heh.

    Happy Birthday Ain :)

    ReplyDelete
  3. Salam Pn Ezza
    Anak sdra tu memang macam anak sendirilah, kan? Bahagianya kita bila selalu dapat bersama kerabat. Dalam pada tu pun, tau-tau mereka dah pun besar panjang, bekerja, berkahwin & hilang dari kita!

    ReplyDelete
  4. Zah dengan Ain sama, tapi saya dengan ms hart tak serupa!

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails