Sunday, April 10, 2011

I Think shes pregnant laaa....

Dulu dia suka bergurau dan berkejar kejaran..

Satu rumah boleh huru hara dengan dia ni...

Tapi...

sekarang ni..asyik tidor tidor tidor jer..




Princess Kiki..

macam lah penat sangat....

pada hal bukan nya dia buat apa pun..

Muka layu dan suka tidor dalam bilik...

Hmmm..

Mak rasa dia bunting laa...

Ha!..Bunting tu apa mak...tanya Yaya..

Mengandong laa...ada baby kucing dalam perut..

Huh! dah tau sapa punya kerja ni....

Sapa lagi...

Puteh...alahai..berpusing lak gambar dia ni...
Puteh la ni tak berapa sihat...kesian dia..

Hero tua ekor kontot ni laa.....

No comments:

Post a Comment

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails