Tuesday, April 12, 2011

BFF Yaya

Salam


Yaya sekarang dah berubah sedikit....

dah tinggi sikit,

dah pandai berdandan...

rambut pun dah banyak...

wajah pun dah manis sikit....

Tahap pendiam nya dah makin berkurang...

dan dah pandai berkawan....

dulu kalau kita tanya apa apa..

jawapan standard nya...entah laaa, yaya tak tau....

atau langsung tak da jawapan...

Sekarang ni...dah lain..

ada kawan datang rumah ajak main basikal...

buat homework sama sama...

ok la tu...

Masa Alin mengambil kueh Bahulu  Ikan yang aku tempah di Econsave,dia pun ikut sekali.....

Aku dah tau dah..dia ni kalau ikut..gerenti kakak nya kena  pow..(.istilah budak2 ni ler)

paling2 koman makan kat kayepsi tu ler....

tapi kali ni lain pulak....

Alang....kawan yaya, Fatin Nabila  birthday dia hari ni...

dia jemput yaya ke rumah dia malam ni..tapi yaya cakap tak dapat datang..

abang kita nak kawin...

so..nape..

dia diam jer....

Yaya nak bagi dia hadiah boleh tak....

Yaya nak bagi dia apa...

entah laaa...apa apa jer laa...

Ok ..pergi kat kedai sebelah tu..macam macam ada jual..yaya pilih yang mana Yaya nak..nanti Alang datang ............

Jam tangan ni boleh tak...tanya Yaya...

siap ada gambar miki mouse lagi tu...hahhhaa


Ok lah...kita beli kotak hadiah sekali ya...



Tersenyum sampai ke telinga si Yaya ni...



Lepas ni kita singgah kejap rumah Fatin Ya ....

Ok lah..kata Alin...







Alang....

lepas ni jangan lupa tau...

Hari jadi kita bulan depan..24 May....
Yaya pun nak hadiah jugak...

Yelaaa..alang dah lama tau...

8 comments:

  1. Alahai Yaya! Jam tu ada tikus kat dalamlah! Carilah yang ada kucing ke, rimau ke.... Happy Birthday Fatin! purrr....meow!

    ReplyDelete
  2. anak semakin membesar semakin berubah perangainya...

    apa pun hepi bufday fatin...pandai Yaya pilih hadiah...

    ReplyDelete
  3. salam. Kjee harap sudi terima ole2 yg tak seberapa dari Kjee di blog Kjee. cara Kjee nak luahkan rasa kasih Kjee kepada semua yang sering singgah di dapurkakjee.com

    ReplyDelete
  4. Yang black handbag tu Yaya punya ke? Wow, Aunty pun tak de bag cam tu. memang dah besar anak dara kak Ezza ni :)

    ReplyDelete
  5. Mama angie

    jam tu fatin tak muat..besar sangat kata fatin....
    dia kata tak pa kalau ada tikus pun..tikus glamer..

    ReplyDelete
  6. Mama JunAina..

    mak saya cakap saya masih budak kecik....huhuhu

    Fatin Nabila cakap ..terima kasih for the wises..err tak da hadiah ker mama JA

    ReplyDelete
  7. Mama kjee
    Mak dah paste kan award tu kat bawah ni...cantik sangat!

    ReplyDelete
  8. Mama Yatt
    henbeg tu Alang yang punya...abang daus yang beli kan...mama yatt nak ke..nanti yaya srh alang cari beg macam tu...alang cakap tunggu bulan penuh tau!

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails