Monday, August 9, 2010

Sekadar hiburan saja....

Aku tak tau lah jenis manusia ni...langsung tak tau malu...ade ke sidai spender kat pagar macam ni...



lihat reaksi lelaki yang dalam bulatan ni..hahaha..takut dan panik...takut kena bola tu...

Yang ni wajah wajah yang menaiki roller coaster...macam macam rupa ada...


spender dari zaman dulu hingga masa kini...makin maju makin sikit pakai kain...hehehehe




7 comments:

  1. Salam ziarah. Bra pun ada 5 pasang..seluar dalam ada 24 pasang (yg aunty nampak lah dlm gambar)he he he org jenis longgok2 satu minggu sekali baru basuh, tapi sidai bersebelahan dgn pagar jiran?? Sungguh tidak beratika.

    ReplyDelete
  2. Fuhhh...byk nya!! And so daring pi sidai kat pagar!! Apalah...

    ReplyDelete
  3. Kalaulah ada yang 'geram' bawa lari, lalu di menderem (betul ejaannya, zah?), ada puan punya kisah?

    ReplyDelete
  4. Dia buat clearance sale kot? ;-)

    ReplyDelete
  5. Dalam gambar yg pertama tu, kak Ezza nya yg mana satu? He he... Jangan marah kak. Minta ampun and maaf sempena Ramadhan ini. Selamat menjalani ibadah di bulan puasa ini.

    ReplyDelete
  6. selamat menyambut bulan ramadhan za.

    ReplyDelete
  7. Aunty Ezza,
    Jangan tengok kat penyidai tu lama-lama. Nanti batal puasa....hahahaha.... Anyway, Selamat Menyamput Ramadan al-Mubarak. roar! roar! roar!

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails