Sunday, August 29, 2010

Pagi yang tenang di laguna Park, Pulau Indah...











Lepas subuh PA mengajak aku meneman kan dia membuang sampah dan kusyen lama ke tong sampah besar berhampiran. Dalam kemalasan aku turut kan jugak...Eiss apa lah rajin bebenar laki aku ni.....bukan nya boleh singgah kedai pun untuk minum pagi.....

Selepas itu..dia pun merempit hingga ke Pulau Indah...dah lama tak ke sini kata nya..tengok tu ada kapal masuk kata nya...

Ermmm...ye lah.....

Tapi ni dah balik laaa...dah terbongkang tidur........selepas misi ke pasar selesai...

Bang,,jom lah pi beli cat tembok tu, dah nampak buruk laa...

Awak je la pergi beli...saya malas laa.....

Ni yang aku marah ni....sabar sabar Zah oiiii.....


Salam Merdeka dari kami di Klang.......

3 comments:

  1. Awat la dok posing tayang belakang...

    ReplyDelete
  2. ...shy shy cat aaaa ... :)

    ReplyDelete
  3. Cat lawa2 Zah... nanti raya ramai tetamu nak datang hehehe...

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails