Wednesday, April 24, 2013

Gossip.....


Satu hari dalam kereta....

Mak ,mak...Kawan Yaya kan ari tu nangis nangis...

Kenapa ....

Dia cakap mak dia nak kawin lagi.....dia tak suka ..bapak dia pun baru 4 bulan  meninggal ....

Biar lah mak dia kawin...mak dia muda lagi,cantik..lagi pun bapak dia dah lama sakit...
susah nak jaga anak anak zaman sekarang ni sorang sorang...

Kawan Yaya cakap mak dia gatal sangat nak kawin...

Kenapa cakap macam tu....tak baik cakap mak dia camtu..patut nya dia kesian kan mak dia...

Yaya,kalau mak meninggal nanti,yaya kena bagi abah kawin jugak tau..

Tetiba aku dengar banyak suara...

TAK BOLEH!!

Sori lah bang...tak dapek den nak nolong dah ni.....

5 comments:

  1. hahhahaaa!!
    kena ikut suara majoriti kan!!

    ReplyDelete
  2. Haha... Kita yang dah dok dalam kubur tak boleh masuk campur.. Itu urusan orang yg masih hidup..heee

    ReplyDelete
  3. Hehehe... abah amek kesempatan... tapi kantoi...

    ReplyDelete
  4. Hahahahaha
    Secara tak lansung kak Ezza dah bgtau Dato Aziz... No Pengganti...
    Pandai kak Ezza guna taktik niii

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails