Friday, April 19, 2013

Yaya dan Ikan.....

Mak nya : Yaya...tolong keluar kan ikan kembung  dalam peti ais tu.....

Yaya      : Yelah....

Tapi aku tengok dia leka tengok pc....tak gerak gerak...

Mak nya :..YAYA!!,,tak buat lagi ker..?

Yaya    :..Ok ok..nak buat la nii....

Selepas tu dia salam aku dan pergi sekolah...

Mak nya yang sedang sakit kepala ni..bangun ke dapur..nak masak simple konon konon nya...nak buat sambal ikan kembong...

Bila tengok atas kabinet,,,aduhai.....gosok dada mak nya....


Yaya oh Yaya..

Ini bukan ikan Kembung...

Kepala ikan ni mak tak ada mood nak masak pun laaaa....

Kepala mak nya bertambah Feninggggg...berdenyut denyut Yaya oiii

Akhir nya aku masak telor lah saja ya...dan sambal sardin semalam yang dah aku repair sikit..semalam Hani yang tumis ...lain macam jer rasa nya kata abah nya...hehehe

I

3 comments:

  1. Anak dara sekarang kakezza....masa banyaj dpn pc/ laptop....heee....

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails