Saturday, August 27, 2011

Balik kampung Raya....

Adik aku Ejab dan isteri nya balik Perlis...

Ayu sekeluarga balik kampung suami nya Jamil di Kg Ribu Kuala Kangsar

Man dan keluarga balik Melaka...

Kami sekeluarga mengucap kan  selamat mengharungi Jem yang panjang dan banyak2 bersabar nya....

Abang Lan dan keluarga beraya di Sentul saja...

Aku sekeluarga...

raya kat rumah sendiri dulu...

pastu raya kat rumah mentua then baru balik BC.....

Sedara mara pun semua duduk dekat dekat jer..

so 1 hari raya dah habis round...

Hari seterus nya...

duduk jer kat rumah sambil kunyah kacang...

Mak...apa pasal kita tak balik johor ke...Perak ker...

Kawan Yaya semua nya ada kampung...semua cakap balik kampung sana sini...

Yaya jer tak da kampung...balik KL jer....

Hmmm...Yaya yaya...dah jodoh mak kawin dengan orang Selangor jer...

ok apa..tak payah jauh jauh balik kampung...

Tak best lah mak....

2 hari raya dah duduk rumah jer....nak pergi rumah kawan  pun semua dah balik kampung...

Malas nak menjawap nya...bila kamu  besar nanti..baru lah ko faham agak nya.....

Sempena Syawal yang bakal menjelma ini..

Aku mengucap kan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin...



Berhati hati di jalan raya...

Biar lambat asal kan selamat...

Jangan main mercun dan meriam tau....!!




6 comments:

  1. selamat hariraya aidilfitri, maaf zahir & batin. insyaallh kita berjumpa sept 11.

    kak puteri, pak abu & anak2.

    ReplyDelete
  2. Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri buat kak Ezza.. Maaf Zahir dan Batin...
    - masa saya kecik2 dulu selalu tanya mak kenapa kita tak sibuk nak balik kampong? sekarang dah kawin..sampai tak larat rasa nak balik kampong...

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya utk Ezza sekeluarga.Maaf dzahir batin.
    Adik balik Perlis kat mana?

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya, Kak Ezza.. Maaf zahir batin dari Tie.

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya Ezza...

    kakcik pun tak kemana2 rasanya pada hari raya pertama. Raya kedua mungkin baru bergerak ke Utara.

    Kg Ribu, Kuala Kangsar tu tak jauh dari kampung kakcik.

    ReplyDelete
  6. Munkin cubaab yang tak sehebat apa yang kami lalui dihari raya

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails