Thursday, August 4, 2011

Puasa ke 4..

Hari ni dah ke 4 ramadan...

Jadual aku berubah terus...

tiada lagi berFB...berhenti kejap kot!

Blog pun sekadar membaca...

Ada langsir yang nak di jahit..

dan banyak lagi lah yang perlu aku dulu kan..

Ini pun sempat gak masuk kan gambar berbuka tadi...

Juadah biasa jer..nothing special pun...

nak makan kuih..beli jer sikit kat PR..

kalau semua nak buat..kesian kat orang berniaga tu..tak da sapa lak nak beli...

cuma..kami lebih suka bersederhana saja..



Sup kentang bercendawan..

sambal ikan pari...
Tapi kan..

sejak puasa ni..

rasa nya minum air sejuk ada sikit lebih laaa..

banyak minum.

.kurang pulak makan...heheheeh

Oh ya...

aku dah mula makan pil kolestrol dan minyak ikan...

berat woo...sudah lebih sangat....

kah kah kah...

Bye for now...




1 comment:

  1. Aida Marie MohamadFri Aug 05, 03:55:00 PM

    Nampak sedap sup cendawan dan kentang tu. Saya nak try lah.

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails