Thursday, August 11, 2011

Datang lagi....

Nampak nya....


bersambung lagi kisah demam campak ni...



Aduii......penat nyaa....

kali ni Hani pulak..

baru jer ambik dia dari sekolah...

cikgu suruh balik...

balik tadi dia menangis..

ya..budak umur 16 tahun ni menangis..hehehe

bukan sebab demam dia..

tapi sebab semalam dia di pilih bersama kawan kawan yang lain

untuk menyertai persembahan untuk Hari Kemerdekaan bulan depan di KL..

sebulan berlatih kata nya...sehari mereka bayar RM10.00 kata nya...

tapi ..

nak buat macam mana yer...

Ms Chicken Pox menggamit dulu...

Tak pa lah Hani..

kalau ada rezeki...tak kan kemana...

Dan aku dapat rasa kan..

pagi raya Syawal akan datang...

kami tak kemana mana...

sebab rasa nya...giliran Yaya selepas ni...

Hmmmmmm.....

9 comments:

  1. SALAM,
    SELAMAT BERPUASA CIKGU. MOGA CIKGU TAK PULA DIJANGKITI PENYAKIT TU

    ReplyDelete
  2. penyakit kalau jenis berjangkit macam tulah...terpaksalah kita bersedia menghadapi kemungkinan anak2 lain pulak terkena.

    ReplyDelete
  3. Kak Ezza..
    selamat menjaga anak2 demam campak...
    mudah2an raya nanti depa semua dah boleh beraya....-kami yg tak kena lagi ni yg rasa cuak ni.... kalau kena time raya? habis punah plan A,B dan C...

    ReplyDelete
  4. RM 10 sehari? Banyak juga belanja nak menyambut Merdeka, dan masa yang dikurbankan.

    ReplyDelete
  5. salam LF

    Terima kasih kerana singgah tapi saya bukan cikgu ..saya duduk rumah saja...

    ReplyDelete
  6. Jun Aina

    dah kena pun semua anak anak...lega!..

    ReplyDelete
  7. Rahmah

    kalau kena time raya, alamat duduk raya kat rumah je lah..nak buat camner kan...lagi pun bende ni berjangkit...

    ReplyDelete
  8. Tuan Al manar

    Dulu berpuluh tahun dulu, saya pun pernah di panggil bersama kawan sekolah yang lain untuk meyertai acara hari kemerdekaan ni padang selangor club(Dataran Merdeka sekarang ni) dan di bayar sehari 7 ringgit sehari semasa latihan. Seronok sangat masa tu dan ianya menjadi kenangan sampai sekarang..

    Banyak pengalaman dapat di dapati....berbaloi!

    ReplyDelete
  9. tak pe.. 2 minggu berehat...
    ( dan dalam 2 minggu lagi akan ada sorang lagi yang kena...)

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails