Tuesday, September 20, 2011

The New Daiso Outlet in Klang ...versi tengok tengok saja...








jalan jalan selalu nya berakhir di sini....(wajib)

Kena check beg duit dulu..cukup ke kepala rimau yang di bawak ni...

Sila abai kan mata ku yang mengecil tu...meraba baca menu sebab tak bawak spek...

6 comments:

  1. Mee rebus ke tu? Nampak macam sedap je. :)

    ReplyDelete
  2. kak cik..
    memang mee rebus..sedap gak..lempeng dia pun sedap...

    ReplyDelete
  3. Alang suka ke Daiso, rasa macam di negara jepun. Tapi sudut yang selalu tuju tentulah bahagian gardening.

    ReplyDelete
  4. First time masuk Alang, serabut mata jadik nya...hahaha

    ReplyDelete
  5. daiso kt klang ni kt ne yer??

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat bangunan Harbour Place..Sebelahan dengan Pantai Med centre. Satu lagi kat JAya Jusco Bukit tinggi Klang

      Delete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails