Tuesday, July 3, 2012

Syaaban datang lagi.......


Salam

Ni dah masuk bulan Syaaban,tak lama lagi Ramadan datang lagi...bulan yang sentiasa di tunggu tunggu oleh sekian hambaAllah di muka bumi ni....

Dan pada minggu lepas, kami semua adek beradek berkumpul di rumah abah di BC untuk mengada kan majlis Yassin tahlil dan Doa selamat buat makcik yang selamat di bedah kerana kanser, Adik lelaki ku Rozman yang juga selamat  di bedah kerana masaalah pernafasan dan resdung yang teruk..dan abah ku yang terjatuh dalam longkang besar kerana leka menebas daun pisang...


I kena duduk atas kerusi ya...masaalah lutut tau..



















my besan oso came laaa

PA punya abang pun ada...



adek beradik ..anak sedara dan cucu sedara...

Cucu I pun ada gak tau....


Nama jer catering, tapi letih betul macam masak sendiri...

Buai ni tempat wajib kalau ada tetamu datang....I jer tak berani nak duduk...

Caterer ni pada kami paling sedap dan harga nya  berpatutan....memang dia pilihan kami sekeluarga..

Cantik tak orkid2 ni..saja nak promo...hehehe
My Abah, my Hero....

4 comments:

  1. Berseleranya kakcik tengok lauk pauk tu. :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah abah akak sihat lagi

    ReplyDelete
  3. Sedapnya makan kenduri,lauk kampung.Meriah bila makan beramai. Semoga majlis diberkati.Amiin

    ReplyDelete
  4. sukanya orkid purple tu! dah nak raya dah, oopss... nak puasa dah kan!

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails