Wednesday, July 4, 2012

Anggerik BC...











yang ni penyedap lidah.....













pokok durian ni hidup masa arwah mak masih ada lagi, tapi tak pernah berbuah pun..

Pernah aku kena marah dengan arwah mak sebab tak kenal pokok apa kah ini..masa tu dah beranak 4 tu...




Semua pokok orkid/anggerik ni milik orang tua I ...
I ni tak reti nak tanam pokok2 macam ni...tak sabar saya...

4 comments:

  1. Orkid cantik. Perlu kesabaran. Alang pun tak sabar.

    ReplyDelete
  2. Subha Nallah...
    Cantik2nya orkid..
    Kita yg tak minat orkid pun jd minat....

    ReplyDelete
  3. Cantik orkid2 tu.. Siapa punya? Kat BC skrg siapa yg duduk?

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails