Monday, January 30, 2012

A sleepover---Qaid....

Sabtu...cucu datang bermalam di rumah maktok...



Hmm,orang sekarang dah tak da berkurung dalam  sampai 2 bulan dah...

macam semut lah Qaid kena hurung oleh makcik makcik nya...

Yaya dan Mimi ada kat kiri kanan Qaid..Kucing kucing pun dia tak tak ingat..hahahah

Alhamdulillah..cucu memang tak banyak meragam...elok perangai nya macam bapa nya jugak...menangis bila nak susu saja..itu pun perlahan...

Apis pun pandai jaga anak...tak macam abah nya dulu..pegang anak pun tak reti...mungkin pengalaman menjaga adik adik yang ramai dulu membuat dia begitu...

Maktok tak sempat nak ambik gambar pun..cuma zira saja yang dok snap sini sana...



Maklang Alin pun sampai dari KL petang semalam....maka teruk lah Qaid kena gomol...

Bila Qaid pulang semula ke Shah Alam petang semalam, sunyi pulak rumah ni..

Tak pa...nanti Qiad datang lagi...



Malam tadi, Onyang dan tok Onyang datang..hajat nak melawat dan nak jumpa Qaid..

takda sapa nak hantar..kata nya..sedih hati nya tak dapat jumpa Qaid..cicit yang ke lima..

Tak pa lah Tok Onyang...nanti maktok dan atok bawak onyang gi Shah Alam ya...

3 comments:

  1. Salam,

    Alololo..geram nye tengok dia menguap..comel sangat

    ReplyDelete
  2. Eeeee....nak picit picit je hidung dia. Aunty Ezza, tak bestlah panggil Maktok. Kita panggil Datin boleh? Sebab Uncle PA kan dah jadi Datuk, jadi Aunty Ezza jadi Datinlah.... har har har *evil laughs*

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..
    dah merasa kak ezza bercucu...
    SubhaNallah..
    comelnya....

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails