Tuesday, January 31, 2012

Awan nano

Semua dah tau..lagu Awan Nano jadi juara AJL...

Saya ni suka menilai sesebuah lagu melalui lirik nya...

Dan saya suka lirik lagu tersebut yang mempunyai makna yang tersurat...

Dan gaya penyanyi yang membawa kan lagu tersebut dengan penuh penghayatan dan suara yang jelas..

Tak payah pakai baju mahal mahal dan seksi seksa....

Saya rasa dia menyambung rentetan video clip lagu tersebut....

Syabas pada semua...

Tapi..saya memang minat kat Hafiz AF7....


4 comments:

  1. KAK,

    saya minat ramai penyanyi yang bagus dah hebat. HAFIZ ni antara yang bakal menjadi lebih hebat suatu hari nanti. Laluannya sudah cemerlang.

    Beliau membawa suatu corak di mana, kita tak perlu terlalu taksub kepada rupa dan fizikal, tetapi bakat semulajadi dan kesungguhan berkarya...!

    Tahniah kepada artis pujaan akak!

    ReplyDelete
  2. ezza
    i tau you minat dgn nama 'hafiz'. Ia amat bermakna buat you.. Alfatihah..

    Nama abang i pun hafiz :-)

    ReplyDelete
  3. aziezah

    sejak dalam AF lagi saya dah nampak kesungguhan dia menyanyi...
    tapi tak lah saya memuja dia sangat..saya suka gaya nyanyian dia saja..

    ReplyDelete
  4. cik som..
    Nama Hafiz nama anak sulung saya...Arwah tu nama nya Hakim...tapi Hakim ni pun suka muzik..cuma tak sempat nak masuk kelas saja...

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails