Thursday, May 20, 2010

Suara dinihari....


Salam semua...

Dalam pukul 3 pagi, aku terjaga dari tidur....gelap gelita keliling ku ini....

Aku sedang keuzuran, so rasa tak selesa lah...perlu ke tandas ..nak bersih kan diri...

Dalam usia seperti aku ni...faham faham laa...
haid ku banyak dan ini buat aku sangat tak selesa..apa lagi dengan sakit perut pun melanda ..macam zaman anak dara dulu.....

Sedang aku aku berurusan....
tiba tiba aku terdengar sesuatu......
aku dengar lagi....

aku dengar orang ketawa....
bukan...
sebenar nya aku dengar suara ..
......

......

.......

Mengilaiiii...

Terasa segala bulus naik...

tapi kerja ku belum selesai...

Lantas aku pekak kan telinga...

keras kan badan....

selesai segala urusan....

Aku berbaring semula...

Aku cuit PA...(dia ni memang pantang di cuit apa lagi malam malam..hihihi)

Nape..kata nya...

saya dengar suara hantu ....

Hah....semalam pun saya dengar jugak laaa....lepas bunyi anjing menyalak....kata PA

Awak ni...buat saya takut pulak...

Eh..kan awak tanya tadi....

Aku lantas tarik selimut....

tapi sampai ke pagi tak dapat tidur....




7 comments:

  1. Eeeeeee....seramnya, agaknya tengah 'kotor-kotor' ni dia suka ganggu tak?

    ReplyDelete
  2. ish ish ish.. suara apakah/siapakah itu?

    ReplyDelete
  3. oh tidakkk...betul ke kak???takutnya....selamba je suami akak cakap ek...seram sejuk dibuatnya....

    ReplyDelete
  4. tutup tingkap pintu...

    ReplyDelete
  5. Salam Ziarah, emm..saya masih depan pc dah pukul 4 pagi, tak mau tido nak tunggu subuh..tapi bila terbaca n3 nih..seram lah pulak..

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails