Tuesday, May 18, 2010

Juadah ringan sebelum ke SA








Semua juadah di atas adalah pemberian adik beradik dan ada yang saya order...

Semua nya sedap sedap dan saya dan PA berterima kasih kepada semua yang menjaya kan majlis kecil ini dari mula hingga akhir.

Terima kasih banyak banyak...

5 comments:

  1. salam za. umangai.. sebungkus nasi lomak tu rm399 za? kahkah...
    sodap2 juadah tu. gerenti menggomokkan..

    ReplyDelete
  2. Errggghhh.....Alhamdulillah...
    berhenti makan sebelum kenyang...

    ReplyDelete
  3. Banyaknya kek,kalestrol tinggi hati2....

    ReplyDelete
  4. kak ezza oiiii...

    karipap seketol dah 250 kalori, kek coklat macam tu sepotong dah 300 kalori.. ish ish... tapi nampak sodap bonar, abeh camno?? ;-)

    ReplyDelete
  5. salam semua..

    Hahahah..makanan tu di makan oleh youngsters ..anak anak sedara dan anak anak akak yang seramai 30 orang....orang macam akak ni mana larat nak makan semua tu..saja je beli buat anak anak,,,sesekali apa salah nya...dapat minum air sejuk pun dah cukup baik dah apa lagi cuaca masa tu panas membara...

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails