Sunday, May 9, 2010

HARI IBU....



Salam Semua

Selamat hari ibu kepada semua ..

Tengah malam tadi anak anak telah mengirim kan sms pada aku...Happy mothers day...dan panjang lagi ucapan nya...cakap omputih pulak tu...

Aku belum lagi mengucap kan Selamat hari ibu pada mak tiri aku...nanti lah..Tengahari nanti aku nak melawat dia di BC....tapi pada arwah mak..dah ku kirim kan Alfatihah pada subuh tadi.....

Pada Mak mertua ku..susah nak cakap...tahun lepas bila di ucap kan dia akan bertanya...apa benda nya tu....nak buat apa dan macam macam dia tanya...so tahun ni aku diam saja lah...suruh Aziz belanja dia makan Beriani kat JM beryani ok la tu....itu pun kalau dia nak..kalau tak..bagi duit je laaa...

Masa aku menulis entry ni...anak anak belum bangun lagi....masih diambang mimpi mimpi..tak pa sat lagi aku padam kan suis kipas dan on kan lampu...menjelanak lah dia bangun...kepanasan...hahahahahaaa

Ya..cuaca sekarang bertambah kalut....walau pun hujan turun dengan lebat siap dengan ribut dan petir...tapi kita masih terasa panas..berpeluh peluh melawan haba ....kenapa ya....
Sekarang ni, aku terpaksa memakai deodaran ketiak dan badan semata mata nak keluar sebab badan terlalu cepat mengeluar kan peluh dan badan melekit dan berbau....sendiri pun tak than weiii!!!! rambut pun di syampoo hari hari...peluh banyak meleleh dari atas kepala....

Persiapan anak bertunang...
hampir 80% siap...

Gambar hantaran nanti akan di upload kan..selepas acara bertunang minggu depan....

Aku juga telah menempah Carrot cake



dan Chocolate Devils



dari Yani KG
..semata mata nak menjamu saudara mara aku yang terliur melihat carrot cake Yani tempoh hari....

Jumpa lagi di entry akan datang...

Salammmmm







2 comments:

  1. Selamat Hari Ibu, Kak Ezza. Saya memang dah tau Kak Ezza ada baju tu dalam almari ;D

    ReplyDelete
  2. Sorry lambat menjengok..Happy Mom's Day Zah!

    Hooi..dah siap persiapan pertunangan..Alhamdullillah.

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails