Sunday, May 16, 2010

The Blues datang ke SA.

















Salam semua..

15 May 2010..

Kami datang ke SA untuk menyampai kan hajat anak kami..hendak menyunting bunga idaman hati.
Kami datang dengan 11 buah kenderaan....hahaha itu baru adik beradik saja tau....selepas upacara meminang semua, kami di jamu dengan makanan yang sedap sedap....Terima kasih pada En Dollah dan Pn Serina...Tahun depan kami datang lagi....






Ini lah budak yang membuat semua hantaran dan menghiris bunga rampai...Dia tak kasi saya buat pun sebab kata dia citarasa saya macam orang tua...Pandai ko kutuk mak dah tua ya!!! Terima kasih banyak banyak kat internet ni sebab banyak jimat kan duit pi hantar kat orang...sekali tekan semua ada.....Oh! lupa lah..ada lagi sorang minah ni yang tolong sama...

10 comments:

  1. Salam eza,
    Tahniah Eza.Habis satu problem...bolehlah enjoy hujung bulan ni...

    ReplyDelete
  2. tahniah kak eza & to anak teruna akak tu. lega daa... nanti kenduri nya pulak ;-)

    ReplyDelete
  3. Tahniah Ezza.. dah nak bermenantu. :) Tu baru bertunang, 11 kereta - kalau nikah nanti mesti lagi meriah kan? Semoga berpanjangan jodoh mereka ke akhir hayat. Insya Allah. :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah akak!! Nanti kenduri kawin jangan lupa jemput, ya? Ada nak tolong apa2 ke?

    ReplyDelete
  5. Salam Ezza,
    Tahniah! Semoga bakal menantu dan bakal mak mentua "kamcing", hehe.

    ReplyDelete
  6. Congrats kak. Padanlah nampak penatnya tak habis masa khenduri semalam :)

    ReplyDelete
  7. kak ezza, langsung nanti jangan lupa jemput, inshaallah i buatkan cutting cake sekali!

    ReplyDelete
  8. Aunty Ezza,
    Yang bertunang tu betul-betul replica Ol' Rascal. Ehem....kenduri nanti kita cop nak main kompang. Special, kompang kucing. purrr....meow!

    ReplyDelete
  9. Salam Ezza,

    Tahniah dah menyunting bunga ditaman untuk anak teruna, bila berlangsung?

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails