Wednesday, April 2, 2014

London...celik kan mata....kuat kan kaki dan happy happy....

Tgk gambar jer laa ya....





TALFAGAR SQUARE...


















dalam Teksi London



makcik ni dah serik duduk kat atas dah....



























Mereka ni telah merasai jatuh bangun dalam kehidupan...tapi tak pernah jemu untuk mendaki perlahan lahan dan kini telah kukuh berdiri di tempat yang sepatut nya...Berkat doa abah mak dan semua yang berada di keliling nya..juga doa doa nya depan kaabah dan doa rayu nya dalam solat solat nya...Alhamdulillah...

Hai..kat sini pun ada juga ambik gambar dalam sejuk sejuk kotai ni...


SMILE!

Hmm..sama je perangai pemandu kat London dengan Msia ni....




Beca menanti pelanggan di depan PRIMARKs di Oxford Street



Pencetus WW2....

My Superman!


Bila lah Sg Klang akan jadi macam ni..Jalan jalan  di Queens Walk..Sg Thames...

PA cakap..senang jer nak bukak Tower Bridge ni...HAHAHAHHA





NI ADENGAN JUMPA MATAHARI...HEAVEN YOU!

LEPAS BERSHOPPING DI PRIMAX..MURAH2 KAT SINI..BANYAK JUMPA MALAYSIAN KAT SINI...

SEDANG MENUNGGU NORA YANG BELUM HABIS SHOPPING...


9 comments:

  1. Mungkinkah agaknya kakcik boleh sampai ke sini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah kakcik....saya sendiri pun yak sangka dapat gak jejak kan kaki kat sini walau pun pergerakan saya lambat

      Delete
  2. Wow! Happiness.....tapi baju sama je, Za.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alang...winter ni baju pakai pakai balik....jaket saya tu saya beli 12 ringgit jer kat klang...tapi boleh memanas kan saya dan ianya berat...saya rasa jaket saya ni paling buruk do london dan paris...apa nak buat..takda saiz yang sesuai..

      Delete
  3. Maaf ye ...Churchill bukan lah pencetus ww2. Actually it was a blockade of trade by Am erika dan lain that caused the japan retaliate.
    Di europe pulak tetiba Hit le pulak naik berkuasa. Bila negara kecik jirannya di jajah dgn serangan atau ceroboh, Churchill diam shj.
    Tapi bila hit ler mula hampir dgn negara yg sandwich dgn Britain then only Hit ler mula siasat dan mula bising pasal defence.
    Terutama sekali bila jepun dan jer man bergabung sbg kuasa paksi/axis power dan mula membahagi kan benua mana mereka akan kontrol ie: jajah dan extract hasil bumi.
    jepun benua asia, jer man segala negara di europe dan ingland. Hit ler coba menmbuat banyak benda yg berunsur paagan,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq anon...a very good explanation. Dalam.kepala saya dok ingat dia lah pencetus ww2.
      Agak agak nya siapa lah kamu ni ua..

      Delete
    2. Maaf Makcik. ..saya org biasa je. Tak tahu makcik nak ke london. Kalau tau boleh jumpa.
      Maaf jika saya betulkan fakta sejarah.

      Delete
  4. Terimbau kenangan sejuk gedi sbb apartment tak ada heater...satu malam di London berpuloh tahun lalu.

    ReplyDelete
  5. wahh..
    beca di Kota London!!?
    pelik... :)

    gambar London Eye berlangit mendung tu sangat ohsem!!

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger