Monday, March 26, 2012

Kak Salma Beach..

Saya kenal dia dah lama..


zaman ICQ lagik...


dia kawin dengan warga USA dan menetap di sana... 


tiap tiap malam  kami berchatting..


macam macam boleh di jadi kan cerita...


masa tu apis baru berumur 15 tahun ker...


Masa dia balik bercuti ke sini tahun ..bila yaa..dah lupa laa


dia akan ke Cameron Highland...singgah rumah sorang lagi geng chatting..Linda di Ipoh..


So aku ajak PA bawak aku ke Ipoh...


Pertemuan pertama..penuh bermakna...


Lepas tu kami putus hubungan sebab pc yang ada di angkut apis ke kolej nya..


Bila PA beli pc lain many many moons after that,,,,not moon laa..many many years ler...aku cari dia balik melalui blog dia....


Friendship still remains.....


Ahad lepas, dia datang ke rumah aku dalam  rangka lawatan semasa bercuti ni...


Walau pun sesat barat...sampai gak ke rumah saya ni....




adri kiri-Rahimah(kawan kak salma beach,tuan tanah dan Kak Salma Beach




Sabtu depan dia nak balik dah....another hours dalam plane...about 31 hrs..termasuk transit kat Dubai..


naik kematu pongguog weii..lama nya...


Datang la ke Oklahoma...ni open invitation tau..mai laa bila bila...


InsyaAllah kak..kalau ada rezeki, kita ramai ramai gi rombongan cik kiah ke sana..


Selamat pulang ke pangkuan suami Bill dan semuga kita panjang umur dan dapat berjumpa lagi...

2 comments:

  1. Seronok bila ada kawan yang setia berkawan susah senang bertahun lamanya...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... dah ada tempat sesekali nak melancung... Saling ziarah menziarah, seronoklah berkawan cam niii...

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails