lagu

Thursday, December 20, 2012

Senang nya dalam hati.....

 Senang jadi dia ni..makan , minum dan main....

Tak yah fikir nak kerja ke apa ker...cukup ke duit nak beli ikan dan ayam...

Bila lapar...dia bising....

Bila kenyang...dia belari sana sini....bergurau sesama sendiri...

Bila penat,,,berpeluk peluk dia tidor....

Sape dia ni....

Hmmmmm.....


sapa lagi...
-
-
-
-
Olie dan Miyo


Gaya tido dalam hujan lebat...Sejuk la tu....

5 comments:

  1. Mereka pun tak perlu jawab soalan kubur - masa muda atau lapang di habis kan di mana?

    Rafiah

    ReplyDelete
  2. Aina suka jugak kucing tapi penyakit asthama Aina adalah alah pada debu dan sejuk, bulu kucing pun sama. Comey je landing2 cam gitu.

    ReplyDelete
  3. setiap kali kita beri mkn dia berdoa utk kita

    ReplyDelete
  4. satu lagi kak ezza, dia terlepas dari seksa api neraka

    ReplyDelete
  5. X tahan lah dengan bulunye tu. Nanti bersin memanjang.

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails