Tuesday, October 12, 2010

Walimatul urus





Kalau ada kelapangan, sila lah ke teratak buruk saya di Klang.

Jangan lupa kenal kan diri..makcik ni kerap lupa....

Lpas ni saya cuti dari berblog...
banyak kerja daaa...

11 comments:

  1. Mmm.. now lengkaplah undangan yang Ayoh Wang terima.. semuga Allah izinkan Ayoh Wang untuk sama sama meraikan hari yang bahagia itu.. hari Kak Ezza terima menantu..

    ReplyDelete
  2. Semoga preparation untuk perkahwinan dan kenduri berjalan dengan lancar.

    Take care, Ezza. Jangan terlampau stress, ok!

    ReplyDelete
  3. Wah, ini macam perjumpaan bloggers nampaknya. Terima kasih atas jemputan. Abang RELA ada kawal trafik nanti ke? Zah, Semoga dipermudahkan segala urusan, Ameeen.

    ReplyDelete
  4. cantik kad jemputan tu :) kalau dekat nak jugak saya datang berkenalan. dari jauh saya kirimkan doa muga majlis berjalan dengan selamat dan diberkati dan pengantin sekeluarga terutama mak pengantin tersenyum gembira :)

    ReplyDelete
  5. SALAM,
    TERIMA KASIH ATAS JEMPUTAN. LF CUBA DATANG JIKA ADA KESEMPATAN. SEMOGA SEGALA BERKAITAN DGN MAJLIS BERJALAN LANCAR

    ReplyDelete
  6. Zah...terima kasih atas jemputan tapi hari tu ada 4 jemputan,tak tau boleh sempat ke pergi ke Klang.
    Zai..mamasya.blogspot.com
    guna account anak.

    ReplyDelete
  7. salam ziarah. sekadar melihat blog yang indah

    ReplyDelete
  8. terimakasih - saya dah terima kad...dan thanks for following me hee hee

    ReplyDelete
  9. salam kenal dengan Kak Ezza@makcik blogger....tahniah dapat menantu - singgah ke sini baca resepi yang sedap2 belaka...ambik C&P kak ! silalah ke AGK

    ReplyDelete
  10. Salam Kak ezza. Cepatlah update serita kenduri. Bubur kacang hari tu best sgt... ;-)

    ReplyDelete
  11. macamana nak update ya...gambar tak dapat lagi...pening pening...

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails