Wednesday, May 6, 2015

Langkah pertama ....

Di kala aku menaip coretan ini..kepala ku ada sikit weng...gastrik kot sb malam tadi aku skip dinner..ok..tadi dek sebab melangut depan tv menyaksi kan pertabalan Sultan Perak aku terlupa yang aku sepatut masak makanan tengahari kerana PA balik makan.
So bila.melihat jam sudah menghampiri 12 tengahari...cepat cepat aku dial no hp dia...
Bang..awak balik makan tak..?
Balik laaa...
Saya tak masak tau...tolong beli sop tulang kat warung Tok Janggut ya .

Ceh pandai nya bini dia ni....hahaha
Bunyik wassap di hp memekak2...
Wassap dari anak2 ku...
Anak alin tak boleh keluar wad lagi...
Nadi menangis bila mummy dia nak pergi kerja..siap bagi video lagi...
Yaya yang masih tak sihat sebab muntah2 sabtu lepas masih tak ke sekolah lagi..badan masih lemah..leka menonton Avengers..
Mimi....
Baru dapat keputusan ke UITM..
Melompat2 gembira sehingga abah dia yang terlelap di sofa tiba tiba melompat...apahal apahal...bila di beritahu mimi dapat masuk uitm...owhh...abah ingat ko jatuh...kesian aku tgk PA..nampak benar penat ...

Ok ..nampak nya percubaan menulis berjaya setakat ini.
Selepas ni banyak lagi aku nak tulis...dah penuh dalam kad memori otak aku ni...

Ok...kan aku dah cakap..makcik ni merapu2 jer....

5 comments:

  1. Satu percubaan yang bagus, kak. Hee.. Hee... Cuba lagi di next posting! :)

    ReplyDelete
  2. Wah!
    Lama sungguh kak Ezza berehat.
    Saya pun suka pesan pesan kat somi beli apa2 sebab malas masak....
    Baguslaaa sejak ada hp ni....

    ReplyDelete
  3. Teruskan menulis dan bercerita, Ezza... :)

    ReplyDelete
  4. Salam Kak Ezza,
    wah ada hiburan juga... Carry on writing!

    ReplyDelete
  5. rindu rasanya bila baca blog akak ni.

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails