Wednesday, July 3, 2013

LEGA......

Minggu lepas ada lah kemuncak segala acara keluarga baik di sebelah aku mau pun sebelah PA...

Jumaat malam aku bermalam di rumah abah....abila aku datang kelihatan Ayu(adik) sedang menyusun sireh untuk di buat sireh junjung..hmmm, nampak pelik sungguh...bila dia tanya..Kak..ok tak kak...Hmm terus terang aku cakap..tak cantik...berat sebelah...Hahhahaha..ko ni buat aku hilang mood la kak..aku penant ni..dah tu...aku cakap terus terang lah ni...nak buat camner...yang ko pergi taruk selonggok bunga kat tengah2 pahar nape...tak cantik laa...

Tak banyak aku nak buat untuk acara pertunangan anak anak sedara ku ini..aku datang dan tengok saja...dan bagi komen..hehehe..anak anak dan anak sedara semua nya dah besor2 panjang...diaorang tahu apa nak buat dah....

Yang bertunang ni anak ayu dan jamil...yang sulung Ekin dan yang ni 2 angah@Izham...yang adik nya buat hari sabtu..kita kan lelaki..so menghantar je laa..Hari Ahad,menerima lah pulak...
Cantik2 hantaran mereka berdua ni...tapi aku dah berpesan dah..jangan lah berlebih lebih...buat sederhana saja dah lah...lepas selesai acara...semua dah lupa...buang sana sini..alahai..duit tu...


                                                                    Sabtu
mini pelamin di buat untuk kakak..tapi barang hantaran ni angah yang punya...

Izham@angah...dah beso ko dah ya,,dulu keciik2 mat yo ni...



Ahad...

Majlis merisik dan bertunang sedang berlangsung...buat sekali gus...

Ekin,anak buah aku juga anak susuan aku...sebaya dengan Zira yang telah bertunang  pada 1 June lalu...
Zira,anak no 4 bertunang pada 1 June lalu...tahun depan  la majlis nya...

Yang sedang dalam waiting list...bulan November ni ada lah adik Zira...Kawin tu.....

Adek@Mira...lagi 3 bulan daaa..mak nya satu pun tak prepare.....
Dan pada 1 Julai lepas...kami mendapat khabar gembira....Menantu perempuan ku,Nur Nadirah selamat melahir kan...

Qalesya  Khadeeja Bte Abd Hafiz di lahir kan di PPUM

Qaid dah jadi abang long tau....

Aku bersyukur pada mu Ya Allah,
kerana mengurnia kan kan kebahgian buat kami sekeluarga....
mengurnia kan rezeki yang melimpah ruah kepada kami juga kesihatan yang baik buat kami...
Amin Amin Ya Rabbal Alaminn

5 comments:

  1. comel betul la Khadeeja ni! Seronok tengok family K.Ezza, tulah untung anak ramai ni

    Jah

    ReplyDelete
  2. Tahniah Kak Ezza...bertambah ahli keluarga. Hari2 bahagia seorang ibu.

    ReplyDelete
  3. Ameeen. Bertambah ramain keluarga Ezza. Rezeki. Macam mana pula dengan butik?

    ReplyDelete
  4. Amin..
    lepas sorang sorang ye za. Makin besar keluarga.

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger