Wednesday, November 28, 2012

Puasa Nazar......

Semalam ,Yaya puasa..

Dah niat puasa kalau dapat lebih dari 1A...kata nya...

Alhamdulillah...





Nanti petang masa berbuka  nak makan apa......aku tanya..

Makan apa yang mak dah masak laaa..

Nak air apa...soya bean ke...aku tanya lagi...

Tak yah..air teh o pun ok.....

Sejuk hati aku dengar dia cakap macam tu..

memang dia ni tak suka minta minta...

apa yang ada itu lah dia makan...

Tapi....

aku dengar sok sek sok sek kat dalam bilik...

apa lah yaya ni...mintak la keyepsi ke...pizza ke...

suruh lah mak beli air cool blog ke..

Wooit!

Sapa yang puasa ni....memandai mandai jer tekak ko orang ni ya...

hihihihi............


5 comments:

  1. Tahniah Yaya.

    Makcik tahu, Yaya anak yang baik. Semoga langkah seterusnya lebih cemerlang lagi. :)

    ReplyDelete
  2. Yang lain nak tumpang sekaki! Hee, hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaahhh....
      tukang sibuk lebih besar nafsu nya dari yang puasa tu...hehehe

      Delete
  3. Tahniah untuk YAYA! Semoga terus maju jaya dan cemerlang. Pandainya anak Kak Ezza...

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails