Monday, September 17, 2012

Zati Iwani Bertunang...

Abang PA yang kedua, Angah baru saja pencen Polis Hutan...Anak sulung nya,Muzaffar Shah mengikut jejak langkah nya sebagai seorang Polis berpangkat Inspektor di melaka. Telah bertunang dan insyaallah akan bernikah pada awal December ini.

Sabtu lepas, anak perempuan tunggal nya, Wani, pulak bertunang. So kami ramai ramai ke Ipoh untuk merai kan nya.

Kami berada di sana tak lama..cuma semalam saja, tapi adik2 PA yang lain pulang pada hari Isnin.

PA di apit oleh  kedua abang abang nya...Angah dan Along...


Baru bertunang tapi cukup meriah....












Sebelah malam nya ,kami ramai ramai ke bandar Ipoh untuk jalan jalan yang akhir nya ke Gerbang.
Ala ala uptown laa...berpeluh peluh aku berjalan ...


beli cermin mata jer..





Akhir nya kami beli ini saja..hahaha







Tak tentu arah kami mencari jalan pulang..berpusing pusing jumpa disco dan kelab malam saja...
Banyak betul tempat hiburan kat Ipoh ni....

2 comments:

  1. Tauge Ayam? Alahai Ipoh mali, eja pun salah. hehehe

    Cantiknya tema bertunang kaler Shocking Pink tu kan? Sejuk mata, dan sangat menawan.

    ReplyDelete
  2. Zaman dah berubahkan kak. Dulu2 bertunang biasa2 je yg ada keluarga terdekat maksudnya mak2 saudara dan bapa2 saudara dan saudara-mara terdekat. baju pun ala2 biasa je.

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails