Wednesday, October 10, 2012

Bahang Adam Mukhriz & Ain Hawani



Drama Adam dan Hawa sedang meletop2 sekarang...Aku ni pun tak terkecuali..walau dah baca novelnya berkali2 dan dah meleleh air mata dan hidung kerana menjiwai novel tu, tapi bila di layar perak kan, airmata ni tetap gugur...aduhai...drama nya seiras novel nya..so dah tau la apa babak2 selepas tu..

Sabtu ni Ayu akan menjalani pembedahan sebelah payudara nya...Aku akan kesana menemani nya..sayu terasa hati ni ..entah laa..macam separuh jiwa aku terbang bersama nya.. Semuga kawan2 mendoakan yang terbaik buat adik saya ni ya...

Persiapan kawin adik lelaki ku sedang rancak..Surat jemputan telah di buat oleh Nadhirah...jemput pun tak ramai..Saudara mara sebelah arwah mak, sebelah abah dan sebelah Makcik..dan juga besan besan...Masa nikah nya, mungkin aku tak ada bersama sebab dia nikah sebelah malam..maybe orang lelaki sajayang pergi...Sabtunya ada acara bersanding di sana..masa tu kami pergi laa..Pastu kena balik cepat sebab Ahad nya pula,majlis menyambut menantu di  rumah BC..

So hari raya haji ni, aku berkampung di rumah abah laa..Rasa nya dah lama aku tak bermalam kat rumah abah...

Kepada sesiapa yang tak da channel mustika ni..(melampau astro ni)..ok tengok online kat sini ya...siaran tertangguh laa....lagi sedap tgk kat online sebab tak da iklan...

http://www.dailymotion.com/video/xu6evf_ahawa-25_shortfilms





3 comments:

  1. tq kak bg link utk tgk cite ni.mmg frust sgt bila astro tayang kt mustika HD je.

    ReplyDelete
  2. Alang pun tengok online . Ada alang buat satu posting ringkas dalam blog alang, teruja dengan Ep24. Untuk Ayu, semoga dipermudahkanNya segala urusan dan bersabar menghadapi ujian Allah SWT.Ameen.

    ReplyDelete
  3. Saya tak berapa minat Aaron Aziz, so tak tengok pun tak rasa apa. Kalu novel, saya layan!

    Wahhh dah nak kenduri lagi. Seronoknya berimpun adik beradik!

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails