Friday, July 1, 2011

Quick lunch

Tengahari semalam, sedang aku menonton tv...PA call

Jom pergi lunch.......Saya dah kat traffic light ni....

Mak oii...

kok ya pun bagi  tau lah awal awal..ni mandi pun belum daaaa....

macam kilat aku bersiap...hahahaa

Nak makan kat mana ni...dia tanya..

suka hati awak laaa...kata aku..

awak pilih laaa...kata dia lagi...

ntah tak tau la...mana mana je lah....kata aku lagi..

macam ni bila nak makan ni...asyik bertolak tolak jer...kata dia lagi...

Ok ok..jom pergi JJ...saya tak nak makan nasik ya,,,

saya nak makan italian food pulak...cewah!!! berlagak makcik ni...

akhir nya kami  kita makan kat sini...


ceaser salad...first time rasa...sedapppp



baked seafood pasta


PA makan ni jer..mushroom soup with garlic bread


lemon ais ni kita punya....coffee tu dia punya..

8 comments:

  1. Sesekali bertukar selera, ok juga. :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.... :)

    ReplyDelete
  3. Selera 'kita' tak sama...hi, hi...suruh lagi mem buat pilihan!!

    ReplyDelete
  4. oh..dating ya..

    Jah

    ReplyDelete
  5. Ish ish ish Aunty Ezza ni...kita suka sangat mushroom soup dengan garlic bread...yummm...slurrrp! har har har *evil laughs*

    ReplyDelete
  6. patut lah PA you maintain je.... makan soup dgn roti je??

    ReplyDelete
  7. thanks for the interesting information

    ReplyDelete
  8. eh chewah... dating ya... syiokkan! :)

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger