Friday, May 20, 2011

Bertemu kawan lama....

Date :!7 May 2011..

Vanue:  Crystal Crown  Hotel Sri Delima KL

Time  : 12.00 noon..eishhh mana ada...lambat start!

Aku dan Yasmin tiba dalam pukul 12.00 tghari..

Keluar dari pintu lift..aku nampak wajah yang begitu familiar dengan aku....

Selamat datang kak Zah....

Eh!..apa ko buat kat sini, Azimah...

Saya comittee kak Zah..saya pun ex SMP kan....

laa aku lupa  laa..hahaha..

This women happened to be my cousin and her hubby is PAs ex colleague


My friend..Yasmin

Sedang bersembang di lobby..tak kenal pun...

refreshing..air manis dan sedikit kueh mueh...


ex 85---yang beg putih tu ada Spa kat  setiawangsa...yang tudung hitam tu..aku rasa aku kenal..tapi dia sikit  pun tak tegur aku...rumah mak dia sebelah rumah mak aku kat BC..childhood friend!

Dah masuk dewan.....
masing masing sibuk tengok gambar lama...

Haa...Lunch sudah di hidang kan...

Mimi..comitee majlis jugak...see rambut dia..tema nya Retro kan...

satu meja dengan aku...sebenar nya meja kami ada lah meja untuk SENIORSSSSSS

Geng aku laa...biru tu Rodzie..Pink tu Suraya...masing2 dah mengembang..

Starter----Chicken soup wt NO bread(komplen la tu)

Bukak jer tudung..terserlah lah harta karun....


Seniors...1975-79
tolak aku laa sebab aku belajar setahun saja kat sana...





Asyik gambar orang jer....hahahahahasesekali kena gak enterframe!


Laa aku lupa ambik gambar cikgu laa...tapi aku kagum dengan cikgu cikgu ni..biar pun dah pencen dan  dah  oldiest
masih boleh lagi bergerak sana sini...Tabik Spring semua...

We are having a great  time together...bertemu kawan lama...bergelak sakan macam budak budak..mak oii kemain rih suasana dalam dewan...

Thanks to FACEBOOK!

P/s..
Kalau dah pompuan tu...pompuan jugak..punya lah bising tahap gaban dewan pada petang tu...
Kalau panjang umur...tahun depan pasti kita bertemu kembali...

5 comments:

  1. Mesti tak habis bercerita, kan Ezza? :)

    ReplyDelete
  2. seronoklah kan kalau jumpo kengkawan lamo ni. Macam-macam cerito yang keluar..

    ReplyDelete
  3. kak ezza..
    sepupu saya tahun 82 - SPM pun ada cerita mengenai SMP Reunion...
    Perjumpaan dengan teman lama memang seronok... Menyulam rindu juga dengan adik dan kakak angkat....

    ReplyDelete
  4. Time spent with amiable friends.. priceless ;))))

    ReplyDelete
  5. suka suka jumpa kengkawan lama. dia orang sure kenal kak Ezza lagi kan.

    ReplyDelete

Share my thought

iklan

Translate

iklan

Iklan

award from kjee

award from kjee
Award from kjee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger